Напередодні старту курсу Vogging в кіношколі Ukrainian Film School, ми поговорили з паркурником, контент-мейкером і ментором курсу Артемом Аристовим про натхнення, створення екстремального контенту і про те, навіщо влогеру вчитися кіновиробництву.
Скільки техніки ти розбив під час своїх пригод по покинутим будівлям, підземеллям і дахам?
За останні роки я розбив один телефон, а інші постійно дряпав. Ще розбив навушники і годинник. А на старті кар’єри втопив екшн-камеру – вона злетіла під час стрибку з мосту.
Який твій особистий рейтинг трьох місць в Києві, з яких відкриваються найкрутіші панорами?
Із загальновідомих – це Арка Дружби Народів. Ще є ЖК «Тесла» і найвищий будинок України – ЖК «Кловський».
А які, на твою думку, три найбільш видовищні місця в усій Україні?
Роторні екскаватори в Криворізькій області. Діаметр коліс у них досягає 18 метрів і виглядає це дуже переконливо. Також однозначно найвищий кран у Запоріжжі – його висота 200 метрів. І засекречена військова частина РЛС «Памір» у Карпатах на кордоні з Румунією.
Зазвичай, щоби займатися творчістю, люди шукають натхнення. А у тебе творчість щільно пов’язана саме з відчуттям екстриму. Ризик тебе надихає?
Ризик надає смак до життя. Якби я не ризикував, то не досяг того, що маю. Ризик надихає і доводить тобі ж, що ти можеш набагато більше, ніж тобі здається.
Чи був у твоєму житті конкретний поворотний момент, після якого ти почав займатися паркуром?
Я стрибав усе життя. Але півтора роки тому зрозумів, що хочу займатися професійно цим видом спорту. На це мене мотивували відео інших хлопців із зарубіжних YouTube-каналів. До того ж цим почали займатися мої друзі. З’явилося більше приводів і сформувалася компанія однодумців.
Фільми, в яких дуже ефектно показано паркур – це «Принц Персії: Піски часу» (2010) і «13 район» (2004). Чи знаєш ти фільми, в яких паркур обіграли ще крутіше, ніж у цих стрічках?
«Ямакасі: Нові самураї» або іноді його ще можна знайти як «Ямакасі: Свобода в русі». Це французький фільм 2001 року, автором сценарію якого виступив Люк Бессон. Це історія семи паркуристів із Парижа – кумирів молоді Ямакасі і одного маленького хлопчика.
І ще один фільм Roof Culture Asia – він розповідає про команду паркуристів Storrow, які займаються паркуром вже більше десяти років.
У цьому році «Оскар» за кращий документальний фільм отримав шедевр від National Geographic «Фрі соло». Це картина про скелелаза, який без страховки і в повній самоті піднявся на стрімку скелю висотою понад 900 метрів. Ніхто до нього не підкорював без страховки таку висоту. У цьому фільмі показано, як головний герой готується до небезпечного сходження, прораховує буквально кожен крок і виступ на скелі, де можна було б зачепитися рукою. А як ти готуєшся до своїх сходжень?
Готуюся кожен божий день фізично і, звичайно, ментально, що ще важливіше. Ми завжди заздалегідь вивчаємо об’єкти і ретельно готуємо плани того, як будемо реалізовувати наші задумки.
Ти вчишся в кіношколі в Торонто. Що тобі це дало і навіщо влогеру цьому вчитися?
Навчання в кіношколі дало мені впевненість у собі, безцінні знання про всі аспекти кіно, ідеальний англійський і найважливіше – мотивацію і вже дорослі, усвідомлені ідеї того, як і що я хочу знімати. Я однозначно поліпшив свій скіл у кіно: що таке режисура, з чого починається монтаж, як писати сценарії, як знімати і як вести себе в кадрі.
Влоги – це робота, яка вимагає постійного вдосконалення себе. Тому що контенту стає все більше, і глядач все більш вибірковий. Незважаючи на те, що мій блог – єдиний по цій темі в російськомовному YouTube, я не можу дозволити собі зупинитися і розслабитися. По-перше, мені, в принципі, це не властиво. А по-друге – я поважаю свого глядача і розумію свою відповідальність перед ним як блогера, так і екстремала.
На курсі Ukrainian Film School Артем Аристов розповість, як знайти свою аудиторію і зрозуміти, чого вона хоче, на який контент робити ставку і як зробити зі свого каналу впізнаваний бренд із сотнями тисяч передплатників.